tränat pilates

Har som vanligt inte fått ngt gjort, har kännt mig kass de sista dagarna, förkyld på morronen o kvällen, ont i kroppen o huvudet, influensa på G som inte bryter ut, störande är det, börjar bli fett trött på att vara sjuk e det inte det ena så e det det andra. vill ju jobba, träffa kompisar, gå på stan o allt det där som hör till.

Men tvingade mig till gymmet iaf, måste fortsätta träna regelbundet annars tröttnar jag, sen mår ja mkt bättre när jag tränar, Pilates va det som gällde idag, OJOJOJ det va inte jobbigt men jobbigt på ett annat sätt. man tränar små muskler i låååångsamt tempo, men det kändes efter ett tag. smidig e jag ju inte ska ni veta haha.
Men skam den som ger sig, det va ett skönt o avkopplande pass.

Sen skulle ja hem, men först skulle ja in o beställa kycklingsallad, men kom på när jag beställt den att ja glömde kort o nycklar i Jennies  väska haha så stackarn fick köra tbx med det, tack Jennie du e en klippa det hoppas jag att du vet.

så tog me mig min mat hem o den va såååå god, 39-ans pizzeria måste ja verkligen rekomendera, grymt god mat har dom. särskillt deras kyckling rätter. Ja försöker att inte äta så mkt kött, men ibland måste man ha det tyvärr.
så har kommit på att ja ska vara halvt vegitarian, men till sallader vill jag gärna ha ngt kött eller sånt som vegitarianer inte äter, en bortsätt från det , taccos, o fisk - lax så ska ja va halvt vegitarian.

Nu ska ja se klart på en film o sen sova.

på schemat imon är det -
sola
frukost
kvällsmat ????

däremellan ska ja försöka ta tag i den där städningen, har verkligen varit lat på den fronten det sista o det e inte likt mig, okej jag e lite rörig men damsuger normalt 2-3 ggr / vecka, nu har jag inte damsugit på säkert en månad, usch o fyy på mig själv.

e det ngn som vet va fan det började snöa för????? Jag vill ha sol sommar bad o allt som hör till.
inte kallt snö  tråkigt.

jag vill ha roligt!

pöss o kraaam till er som läser.

jag gillar ordsprk o försöker få med ngt varje dag.
ordspråk säger mkt o e smarta faktiskt.
man kan lära sig av dom, så här e dagens
ordspråk

Det är mänskligt att fela. Men gudomligt att förlåta.

Inget varar för evigt.

Även den bästa kan göra ett misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0