tankar, fika, o en måndag kväll i mitt liv.

Har idag bollat lite fram o tbx mellan vissa saker, tagit lite råd av vänner, men inte blivit så mkt klokare för det.
Men tror jag har bestämmt mig för en sak iaf, men det säga jag inte än här inne iaf, måste tänka lite till.
tack för råden som jag fått idag.

Har iaf fikat en massa idag, först kom min kusin o hälsade på me semlor o ngn bakelse, shit försöker han få mig tjock?
men jag åt upp allt, mådde dock lite illa efter. Sen gick ja t mamma me rocky, han verkade nöjd o belåten att slippa den störda katten som befinner sig här. lugn o ro det e Rockans melodi, mamma sa att hon kunde ha han ett tag, haha hon har mjuknat nu mammsen o gillar att ha katt, men vem gillar inte rocky? Alla som mött honom har blivit förälskade i  den lilla charmören, han brås nog på sin matte,- jag ;)

resten av kvällen har jag pratat me Marcus (vad skulle jag göra utan dig min älskade vän?)
fast vi haft o har våra duster så e vi som ying o yang, älskar dig över allt annat ( för er som inte vet, som kompis)
pratat en hel del i tele, är bjuden till Heidi på 30 årsfest på lördag, ska gå dit en sväng om jag orkar, hade velat festa o hänga me ut, men det orkar jag inte när ja e så sjuk som jag e, men ja ska dit en stund iaf.

sen har jag pratat med vänner som jag inte pratat med på evigheter, det e alltid skoj att återta kontakten med dom :D
har även pratat med nyvunna vänner.

Imon fyller min underbara mor år, 60 år blir hon, men det kan man inte tro när man ser henne.
vi ska äta frukost tillsammans på stan, sen blir det smörgåstårta hemma, då jag inte e frisk så får vi fira henne mer avancerat sen.

Nu ska jag borsta tänderna o göra mig redo för att se en film i sängen o sen somna gott.

Vill bara säga att ja tänker på dig K

o Hannis du vet att du e mitt nr 1.

godnatt  sov gott.

kram på er mina vänner o er andra som läser.

Kommentarer
Postat av: sara

Hälsa din mamma ett stort Grattis på

sin 60 års dag!! Från sara kram

2009-02-17 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0