tack o lov för att mamma finns

Måste börja me att ja tycker det e svårt att komma på en rubrik för varje inlägg som inte låter trisst!

idag har jag softat o inte gjort ett skit, skönt faktiskt men blev lite utråkad på det efter ett tag, det e intelikt mig att bli det, då ja utan problem har kunnat ligga o glo i taket en hel dag, kanske ett friskhetstecken? :)

Men ja va ju tvungen att gå till rocky o kolla till han hos Andreas, han mådde bra, men va väldigt kelig o sällskapsjuk, han har blivit bortskämd hos Andreas, men det e bra, min prins e värld det bästa.
Sen gick ja till ica o skulle handla lite mat, bestämde mig för pastasallad, så handlade det som jag behövde stod i kö o skulle betala, men köpet medgavs ej, jag provade en gång till men samma igen, faaan va pinsamt det e när man inte har täckning på kortet o det står massa folk bakom i kö o tittar irriterat på en, jag hade glömt föra över pengar till mitt konto därför va det ingen teckning, jävla jag. så ja packade ner varorna o sa att jag skulle komma tbx, men som tur va så var mamma inärheten o kom o räddade mig o betalade åt mig, tack gode gud för mamma!! hon e bäst.

väl hemma så tog ja en dusch, så nu luktar jag man,  jag andvänder duschcreme för män nämnligen för det luktar mkt godare, så om ngn skulle få för sig att lukta på mig o känner en manslukt så e det bara min duchcreme.
 
sen började ja me maten o damsög samtidigt, på tiden.

så nu sitter ja mätt i soffan o zappar mellan alla kanaler på tvn, hur många kanaler man än har så finns det inget bra.
just nu ser ja på fame, haha sååå kass så ska zappa vidare nu..

imon e det fredag hurra! då ska jag träna, sen blir det lungt hela helgen, underbart!

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0