Söndagen

På söndagen har jag sovit halva dagen, då ja kom hem runt 12 på natten, fan va skönt det va att komma hem.
duschade o la mig i sängen, Ringde marcus (min kompis ja delar lägenhet med) som va ute, bad han köpa me mat hem, så det gjorde han, en kycklingsallad o cola, gott som fasen. Han hade efterfest här med några av hans kompisar o 2 brudar som gapade på rejält så jag kunde inte somna, dom gick på morrontimmarna så då somnade ja  sov till kl 14.30. Ringde Hanna som kom o hälsade på, det va skoj va längesen vi sågs, bad henne åxå köpa me mat, vilket hon gjorde, det blev samma som på natten, kyvklingsallad. Hon fick en limpa cigg som ja köpte till henne på båten för hon alltid ställer upp, hon e världens bästa, tur vi e släkt. =)
Vi satt me Marcus i köket o snackade om vad vi varit med om under helgen o det verkade som alla hade haft en lyckad helg.När hon gott, gick ja o la mig i min underbart sköna säng, somnade vid 20.00 o vaknade kl 02.30 o nu e jag fortfarande vaken kl 6 på måndagmorgon. borde sova lite till nu så jag inte blir trött hela dagen.

Idag, Måndag ska jag städa o fixa lite, gå bort till Andreas o hämta hans nyckel för han ska åka bort hela veckan o då ska jag va kattvakt till min prins Rocky (katt) sen hälsa på sara om hon e hemkommen, vid 18 ska jag o Jennie träna body pump efter det måste jag sola, ska bli skoj. Sen vet jag inte vad som händer. får se vad jag orkar med o göra, kanske bara blir soft hemma framför en film. Ska jobba tisdag natt igen, boooring!

Nu har jag gett Hanna sin kamera tbx, så nu blir det inte så mkt kort på ett tag med bra kvalite, måste köpa en egen kamera, men det får bli nästa månad.

En olycka kommer sällan ensam

Friskt vågat hälften vunnet.

I krig och kärlek är allting tillåtet.

varför e alla intresanta o bra killar upptagna???????



HA EN SKÖN BÖRJAN PÅ VECKAN.

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0