sjuk - äntligen!

Nu äntligen har det brytit ut ordentligt, som ja väntat på detta.
Jag har äntligen fått redig feber o en rejäl förkylning, hade ju hellre klarat mig utan det.
men när man känner sig dålig men det inte bryter ut så e det fan ännu värre.
Nu kommer jag att bli frisk snart iaf =)

sovit hela dagen, sova, svettas, sova,svettas.

Nu sitter ja i soffan me mamma som ser på tv, mästarnas mästare,
har inte sett det innan men det värkar skoj, dom tävlar mot varandra.

skriver nog inte mer idag, har inget att skriva om.

kram på er.

prosit.

Så länge det finns liv finns det hopp

Kommentarer
Postat av: stefan

Krya på dig, hoppas att du snart är bättre och kan forstätta skiva i din blogg.

jag gillar att läsa den.

den är rolig, allvarlig på samma gång.

så bli frisk snart.

mvh Stefan

2009-02-10 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0