shopinglördag

Vaknade 09.30 idag, en aningens trött, Men klev upp o gjorde mig iordning för en dag med min faster o min kusin på stan. först satt vi hos mig o drack lite kaffe, sen begav vi oss till torget där vi mötte upp min underbara Hannis, det va inte mkt o ha där, så vi tog en fika i pingstkyrkan, det e billigt där o sen dom fräschade upp kaffeet så e det riktigt nice, känns inte som man sitter i en kyrka. sen va det stan som gällde. sprang runt i alla affärer som finns o hittade en massa snygga kläder o prylar, synd man inte har mer pengar ,så typiskt att man alltid hittar en massa snyggt som man vill ha när man inte har råd, sen när man har råd så hittar man inget alls.
Men hittade 2 tröjor på gina, en tröja på h&m, sen blev det deo nivea för men, den luktar super gott o håller mkt bättre.
lite smink sen köpte ja en  vas skit snygg på indiska me duk. Brukar aldrig köpa prylar till hemmet då ja tycker det e svårt o veta va som matchar, men nu hittade ja detta o det blev skit bra.

Hanna åkte hem vid 2 så vi 3 fortsatte invadera affärer, käkade på mc donalds, inte så nyyigt kanske men såååå gott, äter alltid samma där, big mc/co me 2 olika dipper till. gott gott gott men sååå onyttigt.
sen tog vi kaffe på malmborgs jag kunde inte motstå en semla åxå det e så gott ju om man tar bort grädden, för grädde e ÄCKLIGT. så känner mig onyttig idag, har ju precis börjat mitt sunda liv, men en tabbe får man göra tycker jag, men mår illa nu dock. va en super trevlig dag idag,

nu ligger ja super trött i soffan, inte bra o gå på stan när man inte e riktigt kry, men det va det värt.

ikväll vet jag inte vad som händer alls, den som lever får se, men förmodligen så blir det bara att softa.
funderar på att kanske ligga i soffan o se på meldoifestivalen, inte för ja tycker det e särskillt bra, men ett soft pogram att softa till.

hoppas ni som läser me haft en skön lördag o får en rolig kväll.
känner egentligen för att gå ut ikväll men det orkar jag nog inte.

ska senare ikväll eller idagarna skriva om svartsjuka, vad jag anser är sund svartsjuka o vad som e sjuklig svartsjuka.


hej hopp

Den som spar han har  - Gäller dock inte mig!

Lika barn leka bäst
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0