personlighetstest - självkänsla

Måste först säga att ja vet att ja stavar som en kratta, det e för ja slarvar o skriver för fort sen e det tangentbordets fel, inte mitt fel :P  men jag tror att de som e läskunniga kan förstå vad jag skriver o att ni har överseende med lite stavfel här o var.


gjorde ett personlighetestest på http://persontester.svd.se/transfer.php
här e min dom.

 

Ditt resultat antyder att du har ganska god självkänsla, men det finns utrymme för förbättringar. Människor som känner sig värdelösa hamnar lätt i en ond cirkel där deras beteende och tankar förstärker den felaktiga föreställningen de har om sig själva. Även om din självkänsla i grunden är god, och en viss osäkerhet är normalt, så skulle det inte skada om du jobbade lite på att stärka din självkänsla. De vinner du på i längden genom att du får bättre självförtroende, bättre relationer, mindre oro och ökat välmående.


stämmer nog ganska bra faktiskt. men det  ju från dag till dag. vissa dagar e bättre andra inte.

nu e det film som gäller, men först ska ja ut o ta lite frisk luft.. eller så frisk blir den inte när ja tänder ciggen.
måste sluta med rökningen, har faktiskt lovat Niklas att göra det, tills han kommer hem till sverige igen.
håll tummarna!

i just cant get u out of my head!!!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehe, en annan Jenny :-)



Jodå, det är okej!



Hmm, har du en ny blogg eller bara "öppnat" den gamla för allmänheten :-)

2009-02-09 @ 23:12:32
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstod det. =)

har en ny blogg, la ner den andra, så denna e det jag andvänder =)

2009-02-09 @ 23:18:53
URL: http://lovfallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0