paniktvättar, inköpslista

skulle börjat tvätta kl 7 idag, men försov mig t 11, så nu paniktävttar jag, har säkert 10 masikner att tvätta, men det hinner ja inte tvätta till kl 14, så tvättar det viktigaste, så nu kommer det att hänga en massa blöt tvätt i hela lägenheten.
hatar att tvätta, men gillar ju som alla andra rena kläder.
borde ta tag i o städa lite med, men på ngt konstigt sätt så fastnar jag alltid framför datorn, glor in på facebook, varför gör jag det? facebook e n jäkla skit sida, men verkar dock vara beroeendeframkallande.

har käkat frukost o nu ligger ja i sängen me min trogna vän datorn o kaffe, men kaffet va inte så gott, måste ha mjölk i det, men den va slut.

Måste inhandla lite prylar när lönen kommer igen.
rullgardiner 3 st
nytt stabilt databort, gärna me hjul på, finns det att köpa det till en bärbar? som man smidigt kan flytta runt? vart?
lakan
jeans
linnen
hyllor
o en massa mer onödigt.

Nu e det dags för att springa ner till tvätten igen. hurra!!! :S

ha en skön måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0