Nu har jag äntligen velat klart o fattat ett besut

Äntligen har jag bestämt mig o det känns bra, känns som en sten fallit från hjärtat.
Jag har idag sagt upp lägenheten, orkar inte bo i kollektiv längre, hade inte marcus flyttat så hade ja bott kvar.
Men nu flyttar  han så det känns som att ja me ska göra det. Orkar inte bo me olika människor,
Marcus gick bra att bo me, vi kompletterar varandra o har kommit in i det, men när det kommer in en 3dje part så funkar det absolut inte för mig! Jag är ingen lätt person att bo med det vet jag, jag e velig o ändrar mig från sekund till sekund, o kan man inte ta mig för den jag är o hela tiden ska kritisera o säga vad jag ska göra så går det INTE, jag blir då en sur gänllkärrnig, humör har jag så det heter duga, kanske för mkt, kan tjejer ha testosteron i kroppen? kan vi det så har jag gott om det iaf.

Jag skiter i om jag sårar många o sätter kompisar på bar backe nu, jag måste se till mig själv.
Kommer att flytta tbx till min 2a som en kompis bott i undertiden, meningen va att hon skulle leta lägenhet under tiden, men det har hon inte gjort så det e inte mitt problem, sen har hon som alla andra 3 månader på sig att flytta värken senare eller tidigare, Min nya rumskompis vet jag inte vart han ska flytta, men det skiter jag i.

Ska fråga hyresvärden imon om han inte har en ledig 2a elr 3a i detta hur vi bor i nu, för jag totalt älskar att bo här, o finns det så säger jag upp min 2a sen får sara o peter slåss om den.

sen e jag glad för en annan sak, jag kan from i morgon få sova utan att bli väckt av en skrikande äcklig katt, hurra!
Han ska lämna katten t en kompis, så det bli sååå skönt att slippa den.

hejsvejs tjolhoppsan sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0