lämna komentar

för tusan om du läser min blogg.
jag vet ju faktiskt att folk läser.
Men då får du me lämna en komentar, annars kan ja lika väl skriva dagbok som ja gömmer under sängen,
men det e inte lika skoj.

LÄMNA EN KOMENTAR, BEHÖVER INTE SKRIVA NGT SPEC RÄCKER MED HEJ O DITT NAMN
 det e la inte så svårt eller?

Nu väntar ja på faster o kusin, vi ska gå på torget o stan, sen käka åxå.
blir trevligt.

please leave a comment.

ha en skön Lördag.

nu ska jag snart lämmna hemmets trygga väggar mot en dag på stan.

dårar e smarta.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Puss på dig gumman!

2009-02-07 @ 14:33:07
Postat av: jenny

taaack, en som fattat vad jag skrivit,

puss på dig me, hoppas du får det skoj ikv.

ringer sen om ja ångrar mig.

2009-02-07 @ 16:39:28
URL: http://lovfallan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej. Jennie

2009-02-07 @ 22:21:31
URL: http://midothal.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Förlåt, skall bli bättre på att lämna kommentarer. kram

2009-02-07 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0