Jag heter numera Philip.

japp så e det tydligen. Philip e mitt nya namn.
Iaf enligt mitt gym som skickat ett papper till mig, där det står

Hej Philip
ditt medgivande till banken inte blev godkännt i tid till dragningen i Februari månad, vänligen betala denna  dragningen via bankgirot senast den 27 feb, så kommer det automatiskt dras från ditt konto nästa dragning mvh undertecknad.


vilken koll dom har på mitt gym, hahahaha.

imon e det iaf träning som gäller ska träna body pump med Jennie o sen sola om det finns tid.
ska bli sååå nice att sätta igång igen efter att varit sjuk i 3 veckor.
så nu e det stenhård träning o kost som gäller inför sommaren
o min o Marcus utlandsresa till Egyptien 1 april som gäller.
längtar som faaaan.

kram på er från Philip, fd Jenny :P


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahahahaha. Sen en annan sak. Jag skiter fulständigt i att Victoria och Daniel förlovat sig. Ok?

2009-02-25 @ 21:03:24
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0