glömde skriva till Madde.

Min vän, du sa innan att det var 3 årsen det hände, fan va tiden går fort.
kommer ihåg allt tydligt som om det va igår.
Du ska veta att jag beundrar din styrka o ditt mod.
vet inte om jag hade klarat av det du gått igenom.
vet inte om jag får skriva vad det e jag skriver om här inne, så gör inte det, men du vet ju iaf.

ne nu ska jag stuttsa iväg åt helvete på mitt gummiband, visst va det så? hahaha det e ngt som alltid kommer att sitta kvar i mitt huvud.

hur som helst. så älskar jag dig o saknar dig oerhört, har nog inte visat det, men hoppas att du vet det iaf.
shit vi har ju kännt varandra i miljoner år snart ju. o jag e så tacksam över att vi fortfarande är vänner, fast vi inte pratar så ofta så e det som alltid när vi väl hörs, det e så skönt.

du vet vart jag finns, kommer alltid att finnas här för dig.

puss på dig hjärtat mitt

Kommentarer
Postat av: madde

du vännen! Man klarar mer än vad man tror.. När man försöker sätta sig in i andras situationer, e det första man tänker: Jag skulle aldrig klara det..Men om man hamnar i en svår sitiation, på nåt sätt tar man sig alltid ur det..Sen har man ju alltid ärr kvar som kanske aldrig försvinner..O vissa förblir alltid ett sår.. Titta på dig själv, du har ju en massa ärr.. Säkert även sår som finns kvar..Men du har klarat dig..Fortsätt kämpa! du är en fighter!!!LOVE YOU!Kram







2009-02-17 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0