fredag,träning,fel beställd mat, Linda Rosings läppar - FULA

Idag har jag varit helt pigg för att vara mig.

min kära vän Jennie o fd kollega va o hälsa på en snabbis idag, tog en kaffe o snacka lite skit, hon hann inte stanna så länge, men det va iaf skoj.

Sen har jag inte gjort så mkt däremellan, snackat lite skit me Marcus här hemma, pratat i tele.


jag har tränat bodypump me idag, shit va det va jobbigt, kändes att man varit sjuk, hela kroppen bara skakade, o svettades som en gris, fast ja inte alls tog i mkt för ja tänkte börja lungt, jag tog typ minst vikter av alla, kändes faktiskt lite pinsamt, så ja hostade lite extra för att dom som va på samma pass skulle höra att jag faktiskt inte va i min rätta form, hahaha hur otroligt töntligt e inte det då? det e ingen som bryr sig om andra på det passet för man har så fullt upp med sig själv. men det va skönt att ha kommit igång igen, nästa träningspass blir på Måndag med Jennie, det e bra för va jävligt trisst o träna utan henne idag, Vi har alltid skoj ihop när vi tränar, så ser framemot pustande o stånkande på måndag :D

Innan träningen va ja en snabbis hos Sara det va skoj att träffa henne igen då vi inte setts på länge då allt varit så rörigt runt oss båda 2. så det kändes bra, har faktiskt saknat henne lite, inget ja säger varje dag, kanske borde göra det, va mer gullig som puss gumman vännen osv som alla tjejer verkar vara, men det ligger inte för mig att vara sån, känner mig bara dum om jag säger sådant, men tycker det e bra att andra gör det.

Köpte me mig Thaimat till mig o marcus efter träningen, beställde kycklingspett, ris o jordnötssås men när jag kom hem så va det friterad fläskfillee me jordnötssås o ris, hmm måste fått ngn annans friterade ist, men det gick o äta men det hade varit mkt godare med kycklingspettet faktiskt.

Sen kollade vi på Vem vill dejta Linda Rosing, hahaha jag säger inget om den människan så har jag inget sagt.
men måste bara säga att hon va mkt sötare innan hon fixade sina otroligt FULA läppar.

nu ska ja se en film.

ha en bra helg. ta hand om er sjäva o varandra.
ja ska bara slappa.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0