fredag, fullt ös

Idag har jag gjort en massa saker helt otroligt för mig som annars älskar att vara hemma.
Jag o Jennie bestämde oss för att få fläsket ner till stan för att fika, o det gjorde vi, det va jag jennie o hennes barn o barnbarn. Vi fikade på waynes först, jag åt det vanliga där en rostad bagel me kalkon, dom e sååå jäkla goda, det andra beställde in sallader o lasange, sen gick vi till stadium så Jennie kunde köpa det hon behövde, sen fikade vi igen.
Sen skjutade Jennie hem mig, då kom min underbara bonus tjej Erna me en kompis o hämtade lite grejer, hon fick lite smink o kläder av mig åxå, snäll som jag är, men jag totalt älskar denna trotsiga tonåring, hon e som min lillasyster o jag kommer att göra allt jag kan för att leda henne in på rätt spår i livet med den förmåga jag har.

sen va det träning på schemat körde ett tungt o svettigit pass, body pump, det märks verkligen att det tar, men kommer att lida satan av träningsvärk igen, men det e bra för då har det tagit iaf.
efter träningen gick ja till Sara en sväng o sen lämnade ja nycklen till andreas som jag haft då ja varit kattvakt åt rocky.

sen hem o städa för min faster o kusin kommer imon ska bli skoj, vi ska gå på torget o sen på stan o käka på esters kök o bar, har aldrig ätit där innan så det ska bli gott.

sen på kvällen e det planerat filmkväll om det nu blir ngt av det, det brukar rinna ut i sanden med dom planerna.

Pratat me Kim ikväll med :D shit så ja gillar denna underbara man. men finns mkt som står i vägen tyvärr, det e la inte meningen att ngt ska gå smidigt till, eller? men den som lever få se vad som sker.
Tycker om hans sätt att tänka o hela hans personlighet, han gör mig lugn, konstigt då vi faktiskt inte träffats mer än en gång, men ibland så känns det rätt på en gång. Men skam den som ger sig.
Du ska iaf veta det Kim om du läser att du e en underbar man o att man faktiskt får lov att vara sig själv, att man e värd det bästa o inte ska nöja sig med mindre, livet e en utmaning o den ska man ta. varfrör fastna i gammla fotspår när det finns annat som faktiskt är o kan bli bättre.

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta hungrig som fasen har inte ätit mer än min bagel i dag o den åt ja kl 13.
sen blir det att softa lite framför tvn.

ha en fortsatt trevlig helg till er som läser.

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0