fredag den 13 de

Japp i dag e det visst otursdagen, men jag har haft tillräckligt med otur för att ha det idag me.
Har iof inte gjort ett skit, bara varit hemma i degat, nyst o snorat.
gnällig e jag när jag e sjuk med, går runt o gnäler till Marcus men han har tålamod med det hitills iaf.
Kvällen blir soft ska se på film o bara va.

Hungrig e jag så det blir la chiken mama snart, väntar på att Marcus ska blir hungrig o gå ner, för jag orkar inte, trots att jag har dom precis en våning ner i mitt hus. Men e man sjuk så e man o då får man va lat =)

imon e det alla hjärtans dag, jävla skit dag när man e singel faktiskt.

nu e det duschen som gäller.

ha en bra fredagskväll.

kram på er kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0