duschslangar o melodifestivalen

Jag har precis duschat o hatar min duschslang, ni vet när slangen korvar sig o stoppar upp vattnet o inte e rak, e ni me på va ja menar? Jag har iaf en sådan slang, o den går mig på nerverna varje gång ja duschar, så på måndag ska ja ringa hyresvärden o be om en ny så ja slipper bli arg när jag duschar.

Nu börjar melodifestivalen, tycker inte det e längesen den va.
vet inte vilka artister det e som ska va me i denna deltävling.
Jag gillar inte dessa deltävlingar, det tar ju aldrig slut ju.
får la säga att det va bättre förr :P
Hoppas iaf att det finns ngn som har en bra låt som sen kommer
att slå i europa, det har inte gått så bra för oss de sista åren.

shit 6 veckor ska detta hålla på, helt sjukt ju, precis som man inte har annat att göra på en lördag?
ne nu måste man ju sitta hemma o se på det, för kolla på repriserna e ju inte skoj.
sen måste man ju hålla sig ajour då det e poppis,

ja ha en bra dag fastklistrande framför melodifestivalen eller på förfesten, jobbet, eller va ni nu sysslar med.
jag väntar på att kl ska bli 22 iaf, varför då e en hemlis :P

mindre deltävlingar åt folket!
allt på en gång!

nee nu sjunger stemarck o perelli, dom ska alltid tönta till det tycker jag,
Perelli vill inte släppa pokalen hon fick förra året o stenmarck sjunger då till henne
att det e dags att släppa den, o att det e ett ny tid o nytt år.
jag kräks, men kan inte låta bli o titta!
jäkla fjanterier, skippa de o sätt i gång o sjung för tusan!

Sen kan ju inte Perelli prata normalt, hennes R låter hemskt, men sjunga kan hon iaf.
o nu töntar sig hon Mendre eller va hon heter som e pogramledare, gillar inte henne.
Hade velat se Luuk ist eller mig själv som pogramledare, läs sista raden me ironi, jag tror ni hittar det ironiska.

Nu babblar dom på bla bla bla, sätt igång tävlingen förtusan, hade dom skippat allt snack så hade fler kunnat sjunga o då hade det blivit mindre delfinaler!!!!!

Men nu ska ja inte va negativ =) Hurra för melodifestivalen tjohhoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0