det värsta ja varit med om. fy fan för vissa myndigheter.

Idag/kväll hände ngt riktigt otäckt, det va skrämmande o hemskt.
vill aldrig vara med om detta igen.
Nu sitter ja fullproppad me lugnande för att inte få tbx en ångerstattak.
vad de är kan jag inte skriva här.
men otäckt var det.

har aldrig kännt en sådan obehagskänsla i hela mitt liv eller en sådan förnedring.
men nu e det över för stunden iaf.

så nu ska jag sova bort skiten o ev hänga me Marcus inatt på jobbet, om jag orkar det för febern.

det finns en person som jag verkligen totalt älskar genuint o det e Marcus.
inte kärleks älskar men som min bror.
han betyder så mkt för mig.
han e klart världens bästa
o det finns inget jag inte skulle göra för han.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

stackare.Många kramar till dig vännen

2009-02-10 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0