det e synd om mig

Just det, detta e ett av få tillfällen då det e synd om mig, o det e när ja e sjuk.
status - feber 39 grader. yrsel, frossa, halucinationer av febern. halsont.

Har förövrigt haft en kvalitetsdag me Marcus som jag bor med, har kollat på film o bara snackat.
inte ofta vi gör det, men när vi gör det så har vi det skoj båda 2.

va tvungen att gå ut o gå sjuk som jag är i snöyran, men kände ett stort behov av frisk luft, konstigt det har jag inte haft innan, men min yrsel lättade lite. så gick upp till Sara en sväng o sa hej o grattis. Hon fyllde 29 år idag.
e lite ledsen att jag e sjuk så ja inte kunde komma o gratta henne o va me på fika, men har iaf satt in en grattis grej på http://www.jnytt.se/ alltid ngt. Får fira henne sen när hon kan gå igen.

sen gick ja hem o gjorde inte ngt allt, eller jo som vanligt liggandes i sängen me datorn.

Marcus sa tidigare i dag då han lånade min dator, att nu förstår jag varför du ligger i sängen o surfar. haha

gonatt på er o sov så gott.

lite ordspråk som vanligt

misslyckanderna är de bästa lärdommarna i livet.
vill du inte ha mig som jag är - är det inte mig du vill ha
Vänskap mångdubblar gäldjen och delar sorgen
Så fattig är ingen, att han inte en gång ägt ett luftslott

Synda och dö ung, eller att fylla 100 utan att ha levt?

Man kan inte fly sitt öde, man kan inte dela det med andra



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Krya på dig vännen

2009-02-11 @ 23:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0