ber om ursäkt

I min blogg skriver jag om mitt liv, mina funderingar o tankar över livet.
Jag skriver åxå en massa ovesäntliga saker.
men det viktiga är att läsa mellan raderna på en del blogginlägg o se det hela med ironi och inte ta det på så stort allvar.
en del saker om hur jag mår e inte ironi, det e terapi.

Jag får be om ursäkt om jag på ngt vis gjort ngn ledsen med vad jag skrivit.
det har inte varit min mening o säkert inget illa menat heller.
kanske har skrivit en del klumpiga saker, men som sagt så tänker jag inte alltid innan.
o menar oftast inget illa. skriver vad om slår mig i tanken just då.
Jag e ingen elak människa o vill ingen illa, men det e skönt att skriva av sig
men att göra det på nätet kanske inte e det rätta sättet.

Nu har jag bett om ursäkt för vad jag kanske har skrivit som kan ha missuppfattats
o kommer att tänka mig för i fortsättningen.

Detta e mitt liv ,mina tankar, som ingen kan ta ifrån mig.
Sen får man kanske tänka på hur man formulerar sig o låta en del bli osagt.


Nu ska jag äta frukost

  • Det är mänskligt att fela. Men gudomligt att förlåta.
  • Att försvara ett fel är att fela igen

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0