alla jävla hjärtans dag!

14 februari o alla hjärtans skit dag idag. Ligger fortfarande skitsjuk o skit dålig, börjar tröttna på att vara sjuk nu, hur e det möjligt att vara sjuk i snart 2 veckor, det blir ju lixom inte bättre, utan bara värre, i morse kunde ja knappt andas o va febrig, så drabbades av en panikatack, tur ja har mina kompisar ja bor med.

Igår flyttade kompis nr 2 in här Peter, så nu e det massa folk som bor här, jag trivs så, har alltid ngn att tjata på ju.
Men han har en katt med sig, Brittney heter hon, skitsöt kisse, men vi tycker inte om varandra. Hon blänger på mig o morrar på mig, så hon polar me Marcus nu när Peter inte e hemma, antar att det e den kvinnliga rivaliteten som gör sig påmind, katter utövar det tydligen me.

Iaf min dag har bestått av att vakna få panikattak för ja inte får luft, sängen, sova surfa, mamma kom me fika idag igen, min snälla underbara mamma! Men nu har jag förflyttat mig till soffan, tänt lite ljus o har på tvn.
så min alla hjärtans dag har varit trisst som fan.Har ju inte ens fått ett sms, eller jo jag fick ett av Madde o ett av Nazrin, tack tack, men vill ju ha blommor o allt det där, vet inte när jag fick blommor sist. Niklas gjorde ett bra försök att ge mig blommor, han ritade en fin bukett blommor t mig på msn, som han sen mailade, jag blev verkligen jätte glad för det, så det måste ju säga en del om att ja inte får blommor för ofta.

Så jag tänker bojkotta denna kärleksdag för alltid o spara mina pengar.

Ikväll så blir det soft.

kram på er.



Här är det fina konstverket som Niklas ritade till mig, det e tanken som räknas o detta va en fin tanke ända från Canada.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja alla hjärtans dag är bara kul som par annars suger den stort.

2009-02-14 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0