30 årsfest, ont i ryggen

då va det lördag. ska på 30 års fest hos Heidi idag, känner inte alls för att gå ut eller socilaisera mig bland folk, men det blir nog bra när jag väl e där.vet inte vad jag ska ha på mig för kläder, så e det alltid men ngt hittar jag nog att ta på mig, blir nog ngt soft. har så jäkla ont i ryggen o i kroppen, det sticker o värker, det känns obehagligt som fan, undra varfrör det göra det för. kan nog vara att ja umgåtts för mkt med min säng de sista 3 veckorna, massage hde varit skönt nu, ngn frivillig? Nu e jag iaf frisk så dags att träna igen, blir lätt att man blir förslappad ju.
ska iaf ner o sola snart tänkte jag. borde städa, men det kommer jag garanteratat inte att göra, ja skjuter nog upp d tills imon, tur att det finns en morgondag :P

Marcus kommer visst hem idag, han skulle kommit imon egentligen, Men jag blir bara glad att han kommer hem.

har inte så mkt mer att skriva förtillfället, så ha en bra lördag.

kram jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0