vad jag längtar

jag längtar som fan just nu efter att flytta o bo ensam, kommer aldrig mer någonsinn bo med kompisar, ska bli underbart att kunna göra vad jag vill utan att ta hänsyn, låt tiden gå fort...
nästa gång jag ska bo med ngn ska va en partner jag e tillsammans med...

kan inte sova ligger i sängen klarvaken, störande när man vill sova ju..
imonbitti kommer fredrik till mig efter jobbet, ska bli såå mysigt.
sen ska jag jobba natten.

from 15 april så bor jag ensam, eller ja det blir helgen där men då M bara betalat hyra till 15 april så e lgh min efter det vilket betyder att jag kan göra vad jag vill utan att bry mig om jag stör. sååå skönt.

Nu ska jag försöka sova lite.

gonatt o gladpåsk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0