what goes around comes around. beslut fattat!

Har idag fattat ett beslut som jag egentligen inte vill men känner att jag måste, som för stunden är det bästa för min egen skull. Det gör ont i mig att behöva göra såhär men känner att det inte finns ngt annat sätt just nu.
Har försökt på bästa sätt förklara varför men det verkar inte gå fram på rätt sätt fast jag förklarat väldigt tydligt om hur jag känner vissa saker. Ibland så måste man ta vissa beslut i livet som svider och gör ont men som i längden får en att må bättre. Det e iaf en kall värld vi lever i o samhället blir hårare likaså människor runt omkring oss. Man förändras med tiden o empatin försvinner mer och mer. Nu kretsar allt kring status o kariärrer känns det som, inte kring människovärde, empati o förståelse.

Beslutet e fattat o jag står fast vid det, envis är jag och kommer så att förbli. TÄNKER INTE ÄNDRA MITT BESLUT, NO WAY.. tråkigt men sant. Tycker det e synd att de som ska stå en nära inte känner en alls eller ens kan inse att man växt och blivit vuxen, man förändras ju faktiskt minut till minut, men det e det tyvärr inte alla som förstår.

så mitt beslut står fast o går inte att rubba på. när jag väl har bestämt mig så e det inte lätt att få mig på andra tankar.
Jag ger alla alltid massor av chanser, men när dom e slut så finns det inte mer att hämta.

ordspråk

what goes around comes around

förändra sig kan ingen, men förbättra sig kan alla

dem som står brevid dig behöver inte alltid stå dig nära

somliga människor pratar i sömnen, även fast de e vakna

hur kan en trollslända som endast lever på sommaren veta ngt om vintern??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir man ju nyfiken, vad är det för beslut ???

Har jag inte kvar dej på MSN ?

Jag lämnar min E-post i detta meddelandet så bara Du kan se mej så kan Du adda mej så kanske vi kan snacka lite, har för mej du skulle byta adress innan du åkte på semester MEN jag missade nog det / Linda

2009-04-21 @ 21:57:05
Postat av: Anonym

Nu har jag lämnat e-posten oxå haha...glömde den innan / linda

2009-04-21 @ 21:57:42
Postat av: Anonym

HAR EN NY BLOGG KOMMER INTE IN PÅ DENNA LÄNGRE, VARFÖR VET JAG INTE. VÄLKOMMNA TILL DEN NYA.



www.jennylar.blogg.se

2009-04-23 @ 04:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0