tomt

Marcus flyttade ju igår som jag skrev, flytten gick bra, han ska hämta resten idag. känns lite eller mkt tomt att bo ensam i denna gigantiska 5a på 140 kvm, 3 tomma rum som ekar, usch va trisst, hoppas att tiden går fort så jag kan flytta till min 2a. Det va mkt skönt att Fredrik sov över inatt, synd bara att han stack vid 9 tiden för han skulle träna. kändes tomt att vakna ensam här hemma, fast det brukar jag ju iof göra men då vaknar jag o vet om att det e ngn som kommer hem.
Men man vänjer sig väll lagom tills man ska flytta...

Sara ska komma en stund sen efter att hon simmat.
sen ska jag träna ikv me body pump kl 18, har inte tränat på ett tag nu för jag varit i Egypten o för att det varit påsk så det ska bli skönt att börja igen, kommer att få träningsvärk men det e skönt.
efter det blir det la till att träffa sara igen.

nu ska jag ta tag i att städa.

ha en bra tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0