sovit bort dagen jäkla skit

hade tänkt att gå upp runt 13 tiden idag för att fixa lite o sen hänga me Marcus hem till han o hjälpa han lite i hans nya lgh, o han skulle gaddat klart mig o ev gjort ngn ny, men nej nej nej, han försökte väcka mig men det gick ju inte så nu vaknade ja kl 15.00 o han hade tröttnat o åkt. varför har jag ingen självdisiplin när det gäller att faktiskt gå upp i tid trots att jag jobbat natt, alla andra verkar ju klara det. Men han kommer hit igen o då hänger jag me den gången.
E helt slut i kroppen, mör o öm efter 10.5 springandes fram o tbx mellan avdelningar på jobbet.

Imon ska jag träffa min baby igen, vi ska inte göra så mkt mer än att bara vara, skönt det.

nu ska jag se på 3 avsnitt av days of our lifes o förtränga magvärken som vi kvinnor får ibland, jag hatar hatar hatar verkligen den tiden.

ha en skön helg,
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0