påskafton

Vaknade vid 16 tiden idag, efter att jobbat natt så det va inte så illa att vakna så tidigt för mig, annars sover jag till 19 när jag jobbat natt. Gick till mammsen o käkade lite mat drack kaffe på balkongen i solen, gött va det!
tvångsduschade rocky me (katten) vilket han inte gillar alls, men vi klarade oss från att bli sönder rivna iaf o han blev fin o luktar numera gott, min lila prins e han min Rockan.



Green day släpper nu i maj sitt nya album, som jag väntat på detta så ser verkligen framemot att köpa den nya skivan o spela den om o om igen i stereon, just love them!

Det e fullt ös i stan för bilmässan, jag tycker mest att det e jobbigt så e glad att jag jobbar fast jag egentligen skulle vilja vara ledig för det fina vädret o för att umgås me Fredrik, men e ledig imon fram till onsdag natt.

Sara e i gbg nu me sin kille, hoppas verkligen att dom har det toppen mysigt, jag hade me velat vara där.
Jennie e i Hellefors o snurrar runt o motionerar o e allmänt duktig, det tycker jag e jätte bra men det ger mig lite ångerst vilket e bra för det gör mig motiverad att träna som fan, så efter påsken e det dags att hård träna igen med min Jennie, ska bli skönt o skoj.

jag fjällar som en tok efter Egypten resan, ser inte klok ut o vad det klias, kanske borde smörja in mig med solskyddsfaktor nästa gång jag ligger i solen ist för oljor som bränner huden.

snart e det dags att flytta igen, om en månad ca, tiden går så fort så det e dags att börja packa o organisera lite nästa vecka, kommer att bo med sara max 2 veckor tills hon får tillträde till sin nya lägenhet, det kommer att bli mysigt, jag slipper ju iaf att diska på 2 veckor sorr Sara:P det e nämnligen som så att sara e lite av ett städfreak o klarar inte av när det e disk o rörigt o jag e motsattsen, ni skulle sett oss när vi va i turkiet, på Saras sida av sängen låg hennes kläder prydligt ihopvikta o det va en väldig ordning på allt medans på min sida låg det kläder huller om buller o va kaos.

Ne nu ska jag dricka lite kaffe o softa innan min kära jobbakompis plockar upp mig för jobbet, snäll e hon, tack! hemskt att åka buss under denna helgen då hela staden e i kaos för alla olika bilar.

glad påsk på er alla njut av god mat godis o framförallt den efterlängtade solen, hoppas den e här för att stanna.

här kommer en gammal låt med greenday, n av mina absoluta favoritlåtar, lyssna o njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0