n måste det hända ngt

shit vad jag e rastlös, nu måste det hända ngt skoj snart tycker jag.
finns iof inte så mkt o göra när man e pank men ngt finns det väll iaf, risken e att jag kommer dö av tristess att ja slösar upp alla mina pengar när dom väl kommer.
E sugen på en kryssning med Sara om hon inte går o byter ngt ben denna gången.
ska iaf till liseberg den 2a maj om vädret håller i sig, annars tar jag me sara på kryssning, ngn mer som e sugen isådana fall? Men alkohol intaget ska vara mindre denna gången än sist.

Vaknade tidigt idag kl 7 så har packat lite o fixat medans Fredrik ligger o sover eller försöker iaf då jag väcker han hela tiden, men ska inte göra det då han jobbar natt i natt o då måste man ju sova.
senare ska jag nog umgås med sara o tvätta.

Imon ska ja käka lunch med Dana ska bli skoj va längesen vi gjorde ngt tillsammans.

ha en bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0