måndag

min underbaraste Sara kom förbi med kycklingsallad såå gott fast inte det godaste man ätit men gott iaf, skönt att inte behöva tänka på vad man äter. Sverige e ett rent land o det e ju bra att slippa tänka på vad man stoppar i sig o sprita händerna varje gång man tagit i pengar.

Nu ska jag sätta igång o städa lite tänkte jag om jag kommer till kritan, det behövs verkligen, sen duscha o bege mig till jobbet, ska låna mammas busskort. Väntar på att Jennie ska komma, saknar henne så det ska bli skoj o träffa henne igen.

Blev lite tomt när baby åkte hem faktiskt måste jag säga, men vi har ju ungåtts sen i lördags kväll så e nöjd =)

ne dags o ta tag i saker o ting nu, som o laga mat blir wookad kyckling med grönsaker.
det e tomt i kylen så får ta vad som finns tillhands.

kram på er i solen, våren e på ingång, underbart.

tack sara för du finns.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0