måndag.

Jag avskyr jkpg under påsken allt för denna bilmässa som drar hit en massa löst folk allt från raggare till fyllon, så det har varit skönt att ha jobbat. iSöndags (igår) kom Min babe Fredrik hit o väckte mig vid 12 o jag kom upp ett mirakel!
sen träffade Sara o hennes Stefan vi åkte till stadsparken o fikade dyrt som fan på det fiket ju o ändå har dom inget att välja på. sen bowlade vi Fredrik vann jag kom 3a jag lyckades faktiskt slå ner klot denna gången så e stolt över det =)

Marcus flyttar idag, vilket känns lite wierd efter att bott tillsammans i snart ett år, men det ska samtidigt bli väldigt skönt att bo ensam att slippa ta en sådan stor hänsyn som vi varit tvugna att göra då vi båda jobbar konstiga tider.
kommer dock att kännas tomt att bo ensam i denna stora 5a.

Nu väntar jag på att Fredrik ska komma, vi ska käka lite o bara va. tycker grymt mkt om honom o trivs med honom.
hoppas nu att det kommer att hålla mellan oss, man vet aldrig, men hoppas gör jag. han e en toppen kille!
puss på dig hjärtat.

ha en bra måndag i solen.


Kommentarer
Postat av: Patrik

får önska dig lycka till med killen, klart det kommer att hålla du verkar ju va en toppentjej, synd att jag inte hann före ;)

2009-04-13 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0