jäkla ruriker.. slå i botten hårt, vänner, fjälla

Somnade jätte sent inatt eller morse kl 5.30 slöt jag ögonen för att drömma mig bort till bättre tider, fast jag har det faktiskt bra just nu, mår bättre än vad jag gjort de senaste 2 åren. min depression har hållt sig borta ett tag vilket e skönt.
så ser faktiskt ett ljus nu, det e nog som så att man måste vekligen slå i botten hårt o brutalt innan man kan ta sig upp o se livet me nya o klara ögon, men jag e inte där än men det kommer att komma snart.

Har suttit på balkongen en stund, det va riktigt skönt ute. ska snart ut igen o ta me en bok, men ska först fixa lite mat.
Sen kommer Sara bort en sväng o senare kommer Jennie, ska bli skoj att träffa min Underbara Jennie igen, har saknat henne då hon varit i Hellefors hela påsken, denna otroliga människa är helt otrolig, guud va jag älskar dig min underbara vackra vänn. Sara e åxå världens bästa o finaste kompis, har kännt varandra i så många år så jag håller inte räkningen, det e så skönt att ha en gammal kompis som man umgås o pratar med varje dag, vi förstår varandra o finns där fär varandra i vått o tort, love u babe.


jag har böjat fjälla av min fina solbränna, o inte lite heller ser förjävlig ut just nu. så det blir solariet när det mesta av huden ramlat av, kanske ska börja smörja in mig me solskyddfaktor o inte sola me oljor o sånt som steker huden, det e ju falktiskt farligt med, men fåfängan tar över antar jag, jag gillar att vara brun, känner mig mkt fräschare o piggare då.

Inatt ska jag jobba, det ska bli skoj faktiskt.



ne magen kurrar dags att ge den lite näring så den håller tyst.

ha en fin dag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0