har ingen rubrik

Har inte gjort så mkt sen jag skrev sist, jobbat 2 nätter o e nu ledig fram tills på fredag.
Har blivit dunder förkyld, Fredrik har smittat mig, men det gör inte så mkt faktiskt.
Fredrik kom o sov med mig på tisdag dag då vi båda jobbar natt, va sååå mysigt,
har tom ändrat relationsstatus på facebook till ett förhållande med honom.
Jag e förvånad över mig själv att jag faktiskt vågar släppa han in på livet, trodde att jag aldrig mer skulle våga göra det, så e glad för det, men åxå rädd, rädd för att bli sårad o sviken, det e nog min största rädsla i livet.
Men han verkar inte vara den typen av kille, men man vet ju aldrig, jag måste erkänna att jag tycker om honom mkt vilket åxå gör mig rädd, för att bli sårad, men det e så det är. Han gör mig iaf glad o jag älskar att umgås med honom.

Nu ska jag snart handla lite mat med mamma, tänkte göra älgfärs biffar med fetaost i, får se om jag lyckas :D
sen ska jag se på film, borde städa lite plocka undan, packa upp resveskan från Egypten men får se om jag orkar det då förkylning gör en trött som ni vet. men först måste jag äta lite mat.

tycker inte det e så skoj att blogga längre tyvärr men det går över hoppas jag.

kommer snart lägga upp lite kort från Egypten resan, väntar bara på att jag o Jennie ska va inne på datorn samtidigt så min kära vänn kan föra över korten, kanske ikväll =)

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: k

hoppas det går bra vännen :) kram

2009-04-08 @ 22:04:57
Postat av: matte

va glad jag e för din skull att du träffat ngn, hoppas att han är snäll mot dig, du förkänar det bästa så nöj dig inte med mindre vännen, du ska sättas på en "pedestal" lycka till.

massa kramar

2009-04-10 @ 01:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0