glad idag

Idag e jag faktiskt glad änsålänge.
Köpt en ny mobil o lämnat in min andra på lagning, så nu har jag abbonemang me 3 o en bra mobil.
varit en sväng me Hanna o ätit lunch me Dana på cilli thai, gott som bara den, tack min sötaste Dana för lunchen.
Sen får jag reda på imon om jag får en 2a i samma hus där jag bor nu, den va precis nyrenoverad o kostar 4000 kr.
hoppas hoppas för jag vill inte tbx till min gammla 2a den fortsätter jag att hyra ut i 2a hand, har en på G som kanske ska ta den sen när sara flyttat =)  Om det går som jag vill så blir det iaf en smidig flytt.

nu ligger jag i sängen o e trött, ska nog vila lite tänkte jag.

Min fina o underbara kompis Dana




Buddah hade fått lite mat åxå på cilli thi, det va ju snällt av dom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att höra att du är glad och att det vart en bra dag.Grattis till nya mobilen

2009-04-21 @ 17:07:44
Postat av: Linda

Åååååå Dana.... Inte igår man såg henne :)



Vad blev det för mobil ??



Linda

2009-04-21 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0