...

Nu har Fredrik åkt hem o jag har satt igång tvätten.
Har börjat packa lite med inför flytten fast det e långt kvar men tänkte va organiserad denna flytten vilket jag inte varit när jag flyttat de andra 511 gångerna.

Det e så tomt o bo i denna lgh ensam, så jag vll flytta nu, det ekar mellan rummen.
får erkänna att jag saknar att ha Marcus närvaro här. Man vänjer sig snabbt vid sällskap.
Vill ju skaffa hund men det känns som att det inte finns tid till det, eller egentligen finns det det, men dock inte när jag jobbar, sen blir man så låst åxå.

blev iaf tomt när baby åkte,men så e det ibland. Kan va skönt om inte annat bra att sakna varandra lite åxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0