Egypten resan

Nu har jag varit hemma sen sent i lördagskväll. borta bra men hemma bäst heter det ju.

Egypten va kanon men ett speciellt land.
Vi har varit på ökensafari, snorklat, lite ego behandlingar, solat badat o haft det kanon.
Maten va skit äcklig så jag levde på pizza större delen av tiden.
på onsdagen blev jag riktigt sjuk låg med hög feber o hallucinationer i ett dygn sen va det borta.
Snorklingen va det bästa tycker jag, jag e lite smårädd för vatten, så jag snorklade med en av de egyptiska guiderna då gick det bra o jag fick se en massa fina saker under vattnet, tack vare guiden som visste precis vad han skulle visa.
Shopingen va inget vidare, de ligger säkert 10 år tbx i tiden men hittade lite saker att handla iaf.
Vi höll samms hela resan, helt otroligt.

Nu e jag hemma i verkligheten igen o dags för att börja jobba inatt igen.

Har varit med Fredrik sen jag kom hem, det har varit mysigt, men nu har han åkt o jag ska ta tag i att packa upp o städa lite.

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0